Zeppelinus (zeppelinus) wrote,
Zeppelinus
zeppelinus

Galvos smegenų feminizmas, kaip nemigos priežastis. Atsakymas susirūpinusiai skaitytojai...

http://i224.photobucket.com/albums/dd115/zeppelinus/homofobija_prasideda_taip2.png

Panašu, kad mano FB Siena po truputį virsta traukos centru feministėms. Bent daliai jų.

Susirūpinusios savo teisėmis moterys rašo komentarus jau seniausiai žemyn nuvažiavusiems seniems straipsniams, domisi mano nuomone dėl įvairiausių egzistencinės būties problemų ir kelia sudėtingus ideologinio pobūdžio klausimus. Ir piktinasi, greitu laiku nesulaukusios išsamių atsakymų.

Nenuostabu, jog retkarčiais Facebooke pasijuntu, lyg dirbčiau žurnalo "Tarybinė moteris" redakcijos laiškų skyriuje.

Štai ir šianakt, apie pusę dviejų nakties egzistencinių klausimų kamuojama jautrioji siela paliko komentarą prie dešimties dienų senumo įrašo apie netradicinės burleskos atlikėjos Linos Žigelytės striptizą Vilniaus centre.


Jame nuolatinė FB grupės "Feminizmas" dalyvė Danguolė Germanienė pasidalino su manimi savo rūpesčiais, neleidžiančiais jai ramiai miegoti viduryje nakties:

http://i224.photobucket.com/albums/dd115/zeppelinus/danguole_germaniene.png

Patogumo dėlei atkartosių šį komentarą tekstiniu formatu:
"Man tai iškilo klausimas, kokia visgi dešiniųjų pozicija dėl "apatinės šukuosenos", pasirodė, kad ji yra vertinama neigiamai.

Kaip suprantu, dešinieji yra už tradicijas, padorią šeimą ir panašiai, o yra prieš visokius naujoviškus iškrypimus. Tai remiantis tomis vertybėmis, jie turėtų kaip tik būti už "apatinę šukuoseną" ir niekinti tas, kurios nusprendžia ją pašalinti - juk moterų skustuvai, depiliacijos yra netgi labai netradicinis dalykas, atsiradęs visai neseniai, be to, ši mada kilo iš porno aktorių, kas kelia didesnes asociacijas su dešiniųjų nemėgstamom laisvo elgesio moterim negu su rimta padoria tradicine šeima.

Tai iš kur kyla panieka tradicinei, senovinei, pornografinės mados nepaveiktai "apatinei šukuosenai" ?"
-------------------------------------------
Rytą pakirdęs išvydau, kad ne visi lietuviai praleido naktį sapnuodami saldžius sapnus. Kažkas internetuose šaukiasi mano pagalbos ir tiesiog trokšta išgirsti Tiesą iš mano lūpų.

Buvau šiek tiek priblokštas ir truputį sujaudintas tokio pasitikėjimo iš asmeniškai nepažįstamos jaunos moters.

Suprantama, kad pasijutau įpareigotas pateikti mielai Danguolei ir per ją - visai feminisčių bendruomenei atsakymą į joms taip rūpimą ir neduodantį miegoti egzistencinį klausimą:
"...kokia visgi dešiniųjų pozicija dėl [moterų] "apatinės šukuosenos"?
Mat natūralus ir nežabotas tos šukuosenos vešlumas feministinėje bendruomenėje yra laikomas labai svarbiu moters išlaisvinimo iš patriarchalinės maskulinistinės priespaudos ir atsiribojimo nuo seksistinių prietarų požymiu.

Žinoma, neturiu jokių įgaliojimų kalbėti visų dešiniųjų ar dar kokių ideologinių pusių vardu, todėl galiu pateikti tik savo asmeninę nuomonę dėl mielą Danguolę ir jos bendramintęs kamuojančios problemos. Iš to, kad rūpesčiais buvo pasidalinta mano Sienoje, manau, kad pradžiai to turėtų visiškai pakakti.

Jei visgi ne - vėliau bus galima papildomai užklausti tautinių ir konservatyviųjų organizacijų lyderius, turinčius teisę kalbėti jų vardu.

Atviroje ir demokratinėje visuomenėje bent daliai jos narių rūpimi klausimai neturi likti neatsakytais, nes piliečiai turi teisę reikalauti aiškių ir skaidrių atsakymų iš visokiausių organizacijų atstovų bei šiaip turinčių įtaką visuomenės nuomonės formavimui asmenų.

--------------------------
Taigi, koks tas tradicinės moralės atstovų požiūris į moterų intymių vietelių apželdinimą?

Derėtų jas skusti, kirpti ar leisti bujoti nevaržomai? O gal reikėtų įpareigoti moteris savo garbanas pinti į kasytes?

Mieloji Danguolė daro prielaidą, "kad ji [feministinio pavyzdžio vešli intymiųjų vietų šukuosena] yra vertinama neigiamai" ir remdamasi ja domisi - "...iš kur kyla panieka tradicinei, senovinei, pornografinės mados nepaveiktai "apatinei šukuosenai" ?"

Deja, turiu iškart ją nuvilti, aiškiai ir nedviprasmiškai pasakydamas: nieko panašaus, mielosios feministės ir gerbiami skaitytojai.

Dešiniųjų ideologijoje nėra jokios paniekos ar neigiamo nusistatymo prieš vešlias moteriškas garbanas.

Tiesiog tradicinė moralė, skirtingai nuo feministinės ideologijos, niekaip NEREGLAMENTUOJA šio klausimo, palikdama jį kiekvienos moters asmeninei nuožiūrai.

Atitinkamai, nėra ir negali būti ideologiškai teisingų VERTINIMŲ vienokio ar kitokio tipo intymiai moteriškai šukuosenai: tradicinės moralės požiūriu visos jos geros ir priimtinos - nuo švariai depiliuotos ar PLAYBOY zuikučiu išskutinėtos versijos iki egzotiškųjų dredų, kiek tai gali užtikrinti asmens higieną.

Tradicija godoja ne apatinės šukuosenos fasonus ir ilgį, bet visai kitką: vertybinę nuostatą, iš kurios seka, kad moters intymios vietos nėra įprastinis viešo demonstravimo objektas ir atitinkamai, žinojimas apie ją gaubiančios šukuosenos tipą neturėtų būti prieinamas plačiąjai visuomenei.

Paprastai sakant, tradicinės moralės nuostatų prisilaikančios padorios moters intymios šukuosenos fasoną žino jos vyras/intymus draugas, ginekologas/kitoks daktaras ir artimos draugės. Na, gal dar kunigas, jei kokia uoli katalikė pamanys esant būtinu jam pasipasakoti per išpažintį apie kokį gundymo tikslais išskutinėtą zuikutį ar peteliškę, kad gauti nuobaudą ir atleidimą už nuodėmingus kėslus.

Kitaip sakant, nepatenkantys į šį baigtinį sąrašą tradicinės moralės vyrai nežino ir neturi žinoti - kokia ten pas konkrečią padorią moterį apatinė šukuosena. Nes pagal tos moralės nuostatas - tai yra ne jų reikalas ir elementariai neklaustinas dalykas.

Padorios moterys intymių kūno vietų viešai nedemonstruoja ir visam svietui savo apatinių šukuosenų nerodo bei apie jas nepasakoja. O pašaliniai padorūs vyrai, atitinkamai, jų to neklausinėja, neprašo parodyti ar papasakoti apie tai. Todėl šių moterų intymios šukuosenos nėra viešo svarstymo ar vertinimo objektas.

Tokios yra tradicinės moralės nuostatos šiuo klausimu.

Ar suprantate, miela Danguole? Tikiuosi, aš ne per sudėtingai aiškinu?

Be abejo, Jums gali kilti klausimas dėl tų moterų, kurios nesilaiko šių nuostatų ir dykai ar už atlygį demonstruoja savo intymias vietas bei jų šukuosenas visiems norintiems į jas paspoksoti viešose ar specialiai tam skirtose vietose vertinimo iš tradicinės moralės pozicijų?

Kaip vertintinos visos tos ekshibicionistės-mėgėjos, striptizo šokėjos, pornografijos aktorės, parsiduodančios ar šiaip laisvo elgesio moterys?

Atsakymas labai paprastas: toks moters elgesys išeina už tradicinio padorumo ribų, atitinkamai, moteris nėra priskiriama prie padorių ir jos viešai rodomi lyties organai bei jų šukuosena gali būti tiek aptarimo, tiek vertinimo objektu.

Ir čia jau baigiasi visa dešinioji ideologija bei tradicija ir prasideda elementaraus skoninio vertinimo erdvė: vieniems dešiniesiems ir tautiniams tradicionalistams gražu ir malonu skusta, kitiems - kirpta, o tretiems - vešliai garbanota.

Kaip sakydavo okupantai "На вкус и цвет товарищей нет" (c) [Neišverčiama. Pažodžiui: skoniui ir spalvai bičiulių nėra. Prasmė: dėl skonio ir spalvos sutarimo nėra]. Ir dėl šito jie buvo teisūs.

Užbaigti šį nūdną ir nuobodžiai didaktinį postą norėčiau brolišku patarimu:

Miela Danguole,

galite turėti kokią tik panorėjusi intymios vietos šukuoseną. Tradicinės moralės atstovai nepasmerks Jūsų nei dėl vieno jos fasono, jei tik Tamstelei pavyks susilaikyti nuo viešo jos demonstravimo visam svietui. Tiek offlino realybėje, tiek internetuose bei YouTubinėje erdvėje.

Tiesiog pataupykite šį neabejotinai gražų vaizdelį ribotam vyrų ratui (žr.aukščiau) ir mums nereikės jo aptarinėti feisbukuose bei kitose internetų platybėse, kaip tai nutiko panelei Linai Žigelytei, panūdusiai feministinės burleskos žvaigždės laurų.

Tags: spaudos ir interneto komentarai
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 2 comments