?

Log in

No account? Create an account
 
 
11 May 2011 @ 06:49 pm
Pasikėsinimas Kauno centre. VDU mokslininkas T.Kavolis – „antifašistų“ smurto auka  
„Galva – pagrindinis mokslininko darbo instrumentas, per ją negalima daužyti gelžgaliais. Žinoma, tiems, kas galvas pagrinde naudoja valgymui ir netradiciniam seksui, tai suprasti gali būti sunku.“©

http://i224.photobucket.com/albums/dd115/zeppelinus/tadas_kavolis_VDU-1.jpg
Paskutinis balandžio penktadienis Kaune buvo šilta ir debesuota diena. Diena, kai pačiame miesto centre vos nenutrūko jauno mokslininko gyvybės siūlas.

Netoli Laisvės alėjos įsikūrusio Vytauto Didžiojo Universiteto kaimynystėje Kauno Jazz festivalyje pramogaujantys kauniečiai pakraupę stebėjo, kaip grupė ginkluotų geležiniais strypais jaunuolių iš pasalų užpuolė inteligentiškos išvaizdos jauną vyrą ir įnirtingai bandė su juo susidoroti.

- Tai buvo, kaip siaubo filmas, - sako tų įvykių liudininkas Aurelijus P. – Matai, kaip per aikštę eina nieko neįtariantis žmogus, o jam už nugaros sėlina iškėlę vėzdus niekšai. Po to – plieno strypo smūgis per galvą, dar ir dar... Regi pasimetusį žmogų, suprantantį tik tiek, kad kažkas kėsinasi atimti jam gyvybę ir desperatiškai bandantį prisidengti nuo geležinių kirčių bent rankomis.

- Jie daužė jį armatūromis, lyg malkas kapotu, - antrina tądien į Kauno Jazz renginį skubėjęs Tomas. – Stebiuosi, kad tam ilgaplaukiam vyrukui pavyko likti gyvam. Tik pamatęs tokį vaizdą iškart pradėjau skambinti bendrosios pagalbos telefonu, kad siųstų policiją ir greitąją pagalbą, nes buvo akivaizdu, kad jos tikrai prireiks.

Gal kas pamanė, jog čia aprašomas įvykis - įprastinės kriminalinių gaujų „razborkės“, kuriomis kauniečius nustebinti vargu ar pavyktu?

Ne, gerbiami skaitytojai, nieko panašaus - tai buvo dar ganėtinai neįprastas Lietuvai, bet netruksiantis paplisti vyksmas – taip vadinamųjų „gatvės antifašistų“ gaujos akcija.

Neįtikėtina, bet atkurtai Lietuvos Nepriklausomybei skaičiuojant dvidešimt pirmuosius metus, viduryje baltos dienos pačiame Kauno miesto centre prokomunistinės ideologijos vedina jaunuolių gauja užpuolė ir pasikėsino į jauno mokslininko, VDU Humanitarinių mokslų fakulteto Etnologijos ir folkloristikos katedros doktoranto Tado Kavolio gyvybę!




Man pavyko telefonu susisiekti su Tadu, kuris po galvos operacijos Kauno klinikose šiuo metu intensyviai gydosi namuose. Jam buvo dar pakankamai sunku kalbėti, tačiau net ir tokioje būsenoje jis rado progą pasidžiaugti:

- Gydytojai sako, jog kaukolė visgi nelūžo, kas yra savotiškas stebuklas, atsižvelgiant į užpuolikų naudotus geležinius „instrumentus“ bei smūgių intensyvumą.

- Kas įvyko, Tadai? Papasakok smulkiau!

- Kad nelabai yra ką pasakoti – viskas nutiko labai netikėtai. Tą dieną išėjau iš universiteto nešinas kompiuteriu, kuriame yra paskutinė mano mokslinio darbo versija. Vyko festivalio renginys, aplink buvo pilna žmonių. Pastebėjau stoviniuojančių jaunuolių, priskiriančių save pankuojančių „Antifa“ subkultūrai, grupę. Tarp jų buvo ir žinomas gatvėse veikėjas Paulius Č**hara. Jau praėjęs pro juos, staiga pajutau stiprų smūgį į galvą iš nugaros. Po to geležiniai smūgiai pasipylė, kaip kruša. Instinktyviai bandžiau prisidengti veidą rankomis, bet jose buvo kompiuteris, todėl daugiau saugojau jį, nei galvą. Daužė tol, kol galėjo. Faktiškai mane išgelbėjo supuolę kauniečiai.


Praeiviai ne tik išgelbėjo T.Kavolį nuo galutinio sužvėrėjusių „antifašistų“ susidorojimo, bet ir iškvietė greitąją pagalbą bei padėjo policijos pareigūnams operatyviai sulaikyti keletą gaujos narių. Apsipylęs krauju mokslininkas buvo nugabentas į Kauno klinikas, o įtariami nusikaltimu nužmogėję smurtininkai - Paulius Č**hara, Jonas L**rišonis ir Džiugas A**nauskas uždaryti į policijos areštinę.

Ir štai čia norisi paklausti:

kas gi nutiko tiems jaunuoliams, kad jie užpuolė ir galimai bandė nužudyti VDU mokslininką? Koks šišas jiems įkando, kad jie ėmė daužyti niekuo jiems nenusikaltusį žmogų geležiniais strypais?

Šišo vardas aiškus - ne per seniausiai į Lietuvą atėjusi mada kovoti su prasimanyto „fašizmo“ baubais. Naujosios Kairės intelektualai, tolerantiško jaunimo vadovai ir Kremliaus finansuojami ultrakairieji politikieriai surėmė pečius, dėdami daug pastangų, kad išjudintų menkesnio intelekto jaunimą ir paskatintų jį smurtauti. Panašu, jog tos pastangos pradėjo duoti karčių vaisių.

Juk šiuo atveju užpuolikai buvo vadinamieji Kauno „gatvių antifašistai“, garsėjantys pomėgiu kabinėtis prie jaunesnių paauglių, pasidabinusių tautine ar subkultūrine simbolika. Matyt, šiems vyrukams „kovoti“ su rimtesniais skinhedais ar vyresnio amžiaus tautinio jaunimo atstovais baugoka.

Todėl aukai buvo pasirinktas pabrėžtinai inteligentiškos išvaizdos jaunas mokslininkas, kurio ilgų plaukų, kostiumo bei akinukų ir norėdamas nesupainiosi su bomberiais, džinsais ir sunkiais batais besirėdančiais skustagalviais skinhedais.

Tenka priminti, jog Tadas Kavolis – Vytauto Didžiojo Universiteto mokslininkas, tyrinėjantis nacionalistų organizacijas ir ypač skinhedų subkultūrą, rašantis mokslinį darbą „Nacionalistinių pažiūrų grupių formavimosi ypatumai Lietuvoje: skinhedų atvejis“.

Jis reguliariai pasisako spaudoje, kaip pagrindinis radikaliųjų nacionalistų judėjimo ir ypač skinhedų subkultūros Lietuvoje ekspertas.

T.Kavolis nedalyvauja politinėje veikloje, nėra jokių partijų, formalių bei neformalių tautinių organizacijų narys, su skinhedų grupuočių nariais bendrauja deklaruojamų mokslinių tyrimų interesų ribose, vykdydamas jų apklausas, anketavimą, kaupdamas apibendrinančius duomenis. Kaip daugelis etnologų domisi senovės amatais, kovos būdų, ginkluotės ir drabužių rekonstrukcijomis.

Tado išvaizda nekelia jokių asociacijų su ultradešiniaisiais radikalais ar skinhedais – jis yra ilgaplaukis, nešioja akinius ir trumpą barzdelę. Užpuolimo metu buvo apsirengęs kostiumu, nešinas krepšiu su nešiojamuoju kompiuteriu

Tikėtina, kad riboto intelekto „antifašistų“ gaujos nariai mokslininką T.Kavolį įvertino, kaip "įtartiną, besitrainiojantį su nacionalistais ačkariką“ bei „volosą, skinhedų draugą“ - ir vien to silpnaprotiško įspūdžio jiems pakako tam, kad ginklu pasikėsintų į žmogaus gyvybę bei sveikatą!

Taip pat neatmestina prielaida, kad „antifašistų“ ideologams Vilniuje, visiems tiems nešvarius Kremliaus rublius įsisavinantiems „naujai kairiems liaudies frontams“, galėjo nepatikti kurie nors T.Kavolio moksliniai straipsniai ir jie tikslingai užsiundė Kauno „gatvės antifa“ smogikų gaują. Ne paslaptis, jog būna tiek ideologiškai užsiangažavusių veikėjų, kurie tiesiog fiziškai negali pakęsti mokslinio objektyvumo ir mano, jog akademinę nuomonę galimą paveikti armatūros strypo smūgiais per jos reiškėjo galvą.

Tačiau labiausiai šiuo atveju nustebino žiniasklaidos pozicija.

Pakanka prisiminti, koks triukšmas kildavo viešojoje erdvėje visais atvejais, kuomet būdavo bent menkiausias pagrindas įtarimui, kad vieno ar kito konflikto priežastis galėtu būti neapykanta pagal grupinės priklausomybės požymį.

Vasario 16-tą dieną Kaune kažkas apsižodžiavo su pakistaniečiu, kuris net pareiškimo policijai dėl tokių niekų nepasivargino rašyti – didžioji spauda keletą dienų trimitavo apie „užpuolimą dėl neapykantos“.

Susistumdė kadaisę Vilniaus centre bendraamžės merginos, viena kurių buvo Lietuvos savanorė, o kita – atsibastėlė iš Afrikos - ir kaip iš gausybės rago pasipylė prezidentų, premjerų ir viešųjų intelektualų pareiškimai bei kupini pasibaisėjimų spaudos straipsniai.

Deja, bet prokomunistine ideologija besivadovaujančios "antifa" gaujos pasikėsinimas į jauno mokslininko gyvybę, įvykdytas be jokių priežasčių, tik dėl idėjinės neapykantos, kažkodėl nepatraukė mūsų žiniasklaidos dėmesio?

Nei viename didžiųjų portalų, „Kriminalų ir nelaimių“ skiltyse nebuvo paminėtas šis idėjiškai pagrįstas smurtinis nusikaltimas, įvykdytas balandžio 29 d. Kauno centre ypatingai įžūliu ir visuomenės atžvilgiu ypač nepagarbiu būdu.

Užtat ten atsirado pakankamai vietos aprašyti tokiems „kraupiems nusikaltimams“, kaip kaimo močiutės šunelio nugalabijimas, ar iškrypėlio sėdėjimas viešojo moterų tualeto duobėje.

Ką ir besakyti, spaudos ir žurnalistų prioritetai – labai iškalbingi!

O ir išties, argi gali armatūromis sudaužyta jauno Lietuvos mokslininko galva ir sunkūs sveikatos sužalojimai prilygti Babtų šunelio tragedijai ar Veisėjų moterų tualeto lankytojų dėl nekuklių maniako žvilgsnių patirtam stresui? Kur jau ten!

Vos trys dienos po pasikėsinimo į T.Kavolį Vilniuje nežinomi asmenys įmetė dūminį užtaisą į kinosalę, kurioje buvo susirinkusi „antifašistinė“ publika. Nukentėjusių nebuvo. Tačiau net keletą dienų žiniasklaidos priemonės, primygtinai „nepastebinčios“ Kaune dėl gyvybės ir sveikatos kovojančio jaunojo mokslininko, baisėjosi tokiu „siaubingu“ ir “žiauriu” išpuolių prieš „taikius antifašistus“.

Keista, bet nei viena žiniasklaida nerado reikalo pranešti skaitytojams – KOKIO POBŪDŽIO filmo buvo susirinkę žiūrėti Vilniaus „antifašistai“?

Portalas Delfi jį apibūdina taip:

„2008 m. Prancūzijos režisieriaus M.-A. Vecchione sukurto dokumentinio filmo „Antifa: Chasseurs de skins“ („Antifa: skinų medžiotojai“) - istoriniais faktais ir to meto liudininkų parodymais grįstas pasakojimas apie Prancūzijos antifašistinio judėjimo formavimąsi XX a. 9-ojo dešimtmečio pradžioje. 1984-1985 m. užsimezgęs Prancūzijos antifašistų judėjimas, per kelis dešimtmečius sunaikinęs praktiškai visas ultradešiniojo nacionalizmo bei rasizmo apraiškas miestų gatvėse, šiandien tapo įkvepiančiu pavyzdžiu kitų šalių ir miestų antifašistams.
Tie, kas savo akimis matė šį kūrinį, žino, jog iš tiesų tai yra mokomasis-agitacinis filmas, raginantis jaunimą kurti „gatvės antifa“ gaujas ir mokantis, kaip efektyviau smurtauti ir ginklu puldinėti kitų subkultūrų atstovus viešose erdvėse. Kitaip sakant - skatinantis jaunimą kovoti ir veikti būtent tokiais būdais, kokius pademonstravo Kauno „gatvės antifašistai“ VDU doktoranto T.Kavolio atžvilgiu.

Labai keista, kad šio ekstremizmą šlovinančio ir smurtauti gatvėse jaunimą kviečiančio mokomojo-agitacinio filmo peržiūrų organizatoriai nesusilaukė teisėsaugos pareigūnų dėmesio. Matyt, laukiama, kol ir Lietuvoje „kovotojai su fašizmu“ pradės šimtais deginti gyventojų automobilius miestų gatvėse ar visgi nužudys keletą akademinės visuomenės atstovų?

Mūsų valdžios vyrai ir moterys mėgsta viešai padūsauti dėl „smegenų nutekėjimo“ iš Lietuvos. Tačiau kuomet suįžūlėję „antifašistai“ bando armatūros smūgiais ištaškyti dar likusias Lietuvoje smegenis ant neplauto Kauno grindinio, mes kažkodėl negirdime nei vieno smurtininkų pasmerkimo ar užuojautos aukai žodžio?

Ir regint tai nenoromis kyla klausimas:

- Ar tik neateina laikas, kuomet Lietuvos mokslininkams ir šiaip tautiškų pažiūrų žmonėms privalomai teks įsigyti ir nešiotis šaunamuosius ginklus, kad būtų galima apsaugoti savo sveikatą ir šeimos narių gyvybę nuo sparčiai įžūlėjančio prokomunistinio gaivalo, užsimaskavusio „antifašistų“ pavadinimu?

O gal visos keturios Lietuvos valdžios staiga apako – ir todėl nemato, kur link stumia žemesnio intelekto jaunimą prokomunistinio „antifašizmo“ ideologai, kurdami interneto lemingų grupes, organizuodami gatvės smurtautojų gaujas ir rodydami jiems filmus kurstančius bei mokančius mušti, žaloti ir niokoti? Tai tegul mieli ponai nuvažiuoja į Kauną ir pasižiūri į Tado Kavolio veidą!

Visgi Lietuvos ateitis priklauso ir nuo to, ar mūsų jaunimo smegenys bus naudojamos darbui ir kūrybai, ar gulės ištiškusios ant Vienybės aikštės grindinio, po geležiniais vėzdais indoktrinuotų besmegenių rankose.

UPD.

A. Kam įdomu, kaip atrodo Kauno "gatvės antifašistų" gaujos nariai - pora nuotraukų:

http://i224.photobucket.com/albums/dd115/zeppelinus/Pauliusichara_stumtraukis.jpghttp://i224.photobucket.com/albums/dd115/zeppelinus/Pauliusichara_sokejelis.jpg

B.
Atvirai sakant, pilnametystės amžiaus akivaizdžiai sulaukusių Kauno "gatvių antifašistų" gaujos narių naivios pramogos galėtu sukelti nuoširdų graudulį, jei pavyktu pamiršti, kad tie peraugę teletabiai įgavo madą puldinėti žmonęs.

Teletabių šou - vienas straipsnio "herojų" visame gražume. Must see



UPD 2:

Pasirodo, Kauno "antifašistai" netikėtai susisarmatijo ir panaikino anksčiau patalpintą juos kompromituojančią ir diskredituojančią vaizdinę medžiagą, kuri ir nebuvo skirta plačiai auditorijai, o tik jų bendraminčių akims.

Atsiprašau skaitytojų, kad nesusipratau išsaugoti šio klipo savo kompiuteryje.

Kaip kompensaciją siūlau pasižiūrėti kitą klipą, kuriame galima išvysti Kauno "antifašistų" laisvalaikio ypatumus.

Deja, Pauliaus Čicharos tarp jų nėra, tuo metu jis, matyt, "kovojo su naciais" kažkur kitur.

Nepatingėkite pasižiūrėti iki reportažo pabaigos ir jūs įgysite adekvatų supratimą apie tai, kokie personažai sudaro vadinamųjų "antifašistų" judėjimo pagrindą.





Prašau visų pagal galimybę skleisti šią didžiosios žiniasklaidos primygtinai nenorimą matyti ir pranešti žinią! Nesitikėkime informacinių portalų ir spaudos malonių, skleiskime svarbias žinias patys!
 
 
 
(Anonymous) on May 11th, 2011 04:38 pm (UTC)
Tautvydas, ne Tadas.
zeppelinus on May 11th, 2011 05:22 pm (UTC)
Tautvydas, ne Tadas.
Pristatau T.Kavolį jo oficialiai naudojamu vardu - Tadas Kavolis:

http://etnologija.dev.weblancet.com/Darbuotojai/Doktorantai/Tadas-Kavolis-//?View=Article/Default&Language=lt_LT&com=1&&Language=lt_LT&

Tautvydu, kiek suprantu, jį vadina draugai.
Re: Tautvydas, ne Tadas. - zaegin on May 11th, 2011 05:36 pm (UTC) (Expand)
(Anonymous) on May 11th, 2011 05:37 pm (UTC)
Ech, kur dingo seni geri laikai, kai silpnu protiniu gabumu jaunimas lupdavo magus is masinu...

Jei rimtai, tai tikiuosi jie gaus pasedeti, pamatys kaip yra tvarkomi reikalai po bachurski.
zeppelinus on May 11th, 2011 07:35 pm (UTC)
Re gaus pasedeti, pamatys kaip yra tvarkomi reikalai
Nežinau, nežinau...

Štai jeigu jie kokį negrą būtų sudaužę, tai tikrai iš kalėjimų neišlįstu, o už suskaldytą Lietuvos mokslininko galvą mūsų teismas daug tikrai neduos...greičiausiai nubaus su bausmės atidėjimu, t.y. realiai visai nenubaus.
mishrune on May 11th, 2011 06:03 pm (UTC)
A pasiuto...
Neturiu žodžių net...
zeppelinus on May 11th, 2011 07:37 pm (UTC)
Čia dar tik žiedeliai, miela Mišrūne, uogeles dar skinsime. Och ir karčios bus tos uogelės...;(
(no subject) - mishrune on May 11th, 2011 07:46 pm (UTC) (Expand)
(Anonymous) on May 11th, 2011 06:15 pm (UTC)
.
visu pirma tai pagirtina kad zodis Antifasistai yra kabutese, nes antifa kurie ta vakara taip pasielge nelabai galima vadint antifa. visu antra, tai Kavoliui rimtai nepasiseke, nes "antifasistai" puole su strypais pro sali einancius kauno naciukus, o Kavolis ejo pro sali ir visiskai atsitiktinai ji palaike vienu is naciu, taigi nereikia meluoti kad uzpuoliku taikinys buvo BUTENT mokslininkas.. is teksto matosi kad pats esate prijauciantis ultradesiniesems, perdedat ir juodinat judejima pasinaudodami sia kvaila ir skaudzia nelaime. Taigi - gaila Kavolio , smerkiu tokius smurtiniius dalykus ir fa ir antifa, tegul eina i stadionus ir musasi.
zeppelinus on May 11th, 2011 07:42 pm (UTC)
Re: .
Antifašistai be kabučių egzistavo iki Antrojo Pasaulinio karo pabaigos - kol egzistavo toks reiškinys, kaip fašizmas.

Dabartiniai "antifašistai" tėra prokomunistinių apsišaukėlių gauja, kurių pasivogtas užsivadinimas rašytinas tiktai kabutėse.
(Anonymous) on May 11th, 2011 07:09 pm (UTC)
Straipsni rase akivaizdziai skinhead'as, sprendziant is Bernin uzpuolimo aprasymo, bet is esmes spaudos ir valdzios poziuris yra aprasyti visiskai taikliai.
zeppelinus on May 11th, 2011 07:49 pm (UTC)
Re skinhead'as, sprendziant is Bernin uzpuolimo aprasymo
Hmm, o gal norėtumėte su faktais rankose išvardinti esminius skirtumus tarp Violetos ir Berneen bei Zvonkės ir Mijos konfliktų su lengvo smurto elementais?
(Deleted comment)
Re: Galvos sužalojimai. - zeppelinus on May 22nd, 2011 07:50 pm (UTC) (Expand)
Re: Galvos sužalojimai. - (Anonymous) on July 30th, 2011 07:25 pm (UTC) (Expand)
Re: Nėra ten jokių galvos sužalojimų... - zeppelinus on July 30th, 2011 09:53 pm (UTC) (Expand)
(Anonymous) on May 11th, 2011 09:49 pm (UTC)
Melas
Gerą fantaziją autorius turi, tik skaityti šlykštu. 100 žmonių matė įvykį, ir aš jų tarpe, kiekvienas galėtų pasakyti kad buvo biškį kitaip, ir reikia būti "riboto intelekto", kad nepastebėtum, kaip melagingai parašytas straipsnis. Į kokią publiką orientuojatės? 15-mečius, kurie neskiria iškreiptų faktų nuo tikrovės? Ar doktorantas turėjo kompiuterį, ar jį mušė lazdomis, kas būtent jį mušė, tai kas nors prisimena, ar šiaip, iš galvos ištraukei? Parašyti galima bet ką, ypač norint apginti kitų riboto intelekto asmenų reputaciją, nepaisant to, kad jie visi su lazdomis puikiai draugauja, bet juk apie tai mes nerašom.
Bullshit.
zeppelinus on May 11th, 2011 10:24 pm (UTC)
Re: Melas
Supratau, kad tekstas Tamstelei nepatiko, tik nesupratau - kas konkrečiai?

O gal norite mums papasakoti "visa teisibe", kaip T.Kavolis iš pasiutimo ir neapykantos "antifašistams" pats daužėsi su galva į aikštės grindinį, kad turėtų galimybę juos melagingai apkaltinti? ;)
(Anonymous) on May 12th, 2011 01:00 am (UTC)
Povilas
Ačiū Zeppelinus, senai seku tamstos straipsnius. Šitas labai savalaikis, žinant vieno antifašistu portalo bujojimą. ''Antifašistai'' gavo atgal savo metodais, Neduok dieve daugiau tokių įvykių, bet jeigu jau taip įvyks, tikiuosi kaltininkų išviešinimo ir fotografijų iš mūsų aktyvistų.
zeppelinus on May 12th, 2011 06:27 am (UTC)
Re: Povilas
Dėkui, Povilai, už gerus žodžius.

Svarbu yra neturėti iliuzijų dėl didžiosios žiniasklaidos ir kurti alternatyvius informacijos sklaidos tinklus. Tuomet galimybė suinteresuotiems veikėjams nuslėpti nuo visuomenės jai svarbią informaciją ir taip iškreipti realybės vaizdą smarkiai sumažėja.
(Anonymous) on May 12th, 2011 06:33 am (UTC)
Ar tik nebus prifantazavęs autorius?
Labai jau laisvai kalbama apie tai, kas kol kas neaišku. Aš matau, kad taikų vyruką sukalė pusgalvių gauja ir visai nematau, kad jie būtų antifašistai, todėl visas tekstas atrodo gerokai pritemptas prie autoriui svarbių aktualijų. "Narsuoliai" su strypais sulaikyti, vyksta tyrimas ir po kiek laiko turėtume sužinoti kas, kaip ir kodėl vyko. Nenustebčiau, jei rezultatai būtų visai priešingi autoriaus spėliojimams.
zeppelinus on May 12th, 2011 07:12 am (UTC)
Re: pusgalvių gauja - nematau, kad jie būtų antifašistai
Ponas Anonime, jeigu būtumėte kaunietis iki 30 metų amžiaus - tokių sapalionių nerašytumėte.

Kaunas, Tamstos žiniai, ne New York'as, o Europos mastais nedidukas ir jaukus miestas, kuriame visi viską apie bent kiek iškrentančius iš pilkos masės veikėjus žino.

Niekam Kaune net į galvą nešautu suabejoti, kad ponaičiai P.Čichara ar jo "šefas" Grunskis yra grynų gryniausi antifašistai - ką jie yra N kartų viešai deklaravę, puldinėdami trumpai apsikirpusius ir subkultūriniais bei tautiniais ženklais pasidabinusius paauglius.

Galų gale tie abejojantys rizikuotu savo sveikata, jei darytu tai minėtų veikėjų akivaizdoje.

Pala, pala - o gal Jūs įsivaizduojate, kad "antifašistai" - tai tokia partija, kurios būstinėje Briuselyje sėdi pasiraitojęs rankovęs Sergėjus Kanovičius, kuris renka nario mokęstį, užrašo kandidatus į antifašistų sąrašą bei antspauduoja "antifašisto bilietus" su užrašu "be N.Vasiliauskaitės parašo negalioja"?;)

O štai dėl to, kad tuo niekšelius gali teisti pagal laaaabai švelnų straipsnį ir jokių realių bausmių jie nepatirs, Tamsta galite būti teisus.

Policijos elgesys šioje istorijoje daugiau, negu keistas. Teko girdėti, kad tarp tų sulaikytųjų yra įtakingų kauniečių giminiečių, tai Kauno teisėsaugos ypatumai išties dar gali pasireikšti visu gražumu....
troyyestroy.blogspot.com on May 12th, 2011 07:02 am (UTC)
Antifa? nenuostabu
Man nenuostabu, kad tai antifa. Jų saite propaguojama terorizmas.
zeppelinus on May 12th, 2011 07:15 am (UTC)
Re: Antifa? nenuostabu

Tikrai taip, Troy'jau - ir aš tą patį puikiai matau. Keista, kad žiniasklaida ir teisėsauga to "nemato"...
Egle Kecor on May 12th, 2011 07:33 am (UTC)
Kas mums lietuviams nutiko?
Sveik greičiau, Tautvilai!
(Anonymous) on May 12th, 2011 07:37 am (UTC)
Kas atsitiko su T. Kovoliu yra tikai jokiu budu nepateisinama, bet Jusu parasytas straipsnis yra toks lekstas ir paranojiskas kad nesusivaldziau ir paskaiciau kitus Jusu rasynius. Jus netik kad ultranacionalistas bet ir ultraegsbecionistas paciam sau. Sekmes
zeppelinus on May 12th, 2011 09:34 am (UTC)
nesusivaldziau ir paskaiciau kitus Jusu rasynius
Nesupratau Jūsų minties vingių apie man negirdėtą "ultraegsbecionizmą", bet dėkui už sėkmės palinkėjimus. Pravers!
(Anonymous) on May 12th, 2011 07:42 am (UTC)
mhm
"prasimanyto „fašizmo“" Prasimanyto?:D
TIkrai šitam "nešališkam ir objektyviam straipsyje" yra TIEK daug melo kad kraupu. Pirmą pasitaikiusį melagingą pasisakymą išrinkau tiesiog, bet tokių čia apstu.

Prasimanytas fašizmas mat:D
http://www.youtube.com/watch?v=D50Ds2SduGU
Tokie turbūt netyčia gatvėj susitinka ir nusprendžia eit visi į vieną pusę ir rėkaut pykčio persmelktus šūkius.

Tikrai neginu šitų lochų kurie sumušė nieko dėtą Kavolį, bet yra žmonių kurie kartu su šitais agresoriais turėtų kalėjme sėdėti. Prašau žmonės atreipkite dėmesį į abi medalio puses.
(Anonymous) on May 12th, 2011 06:10 pm (UTC)
Re: mhm
Ir kur toje pateiktoje nuorodoje gerbiama(s) mhm įžiūrėjo fašizmą? Nebent tendencingame filmuko pavadinime, kuris specialiai skirtas Lietuvai juodinti užsienyje. Ar negėda?
Re: mhm - (Anonymous) on May 13th, 2011 09:42 am (UTC) (Expand)
(Anonymous) on May 12th, 2011 09:26 am (UTC)
Atsiprašau straipsnio autoriaus, tačiau skaityti Jūsų darbą buvo 'skausminga', tai padariau tik todėl, kad pažįstu nukentėjusįjį.
Turiu paminėti, kad rašinyje pilna kažkokių nesusipratimų ir savų išvadų darymo. Juk pats T.K. ir prie bokalo su minėtais atstovais yra sėdėjęs, ir per koncertus kartu 'paheadbanginęs'. Ir abu (o gal derėtų sakyti dauguma tiek straipsnyje minėti, tiek video pasirodę) veikėjai 'undergroundinėje' publikoje yra puikiai žinomi ar bent matyti, taigi kažkokių 'apsipažinimų', mano galva, vargiai būta.
Galbūt toks susidorojimas buvo iššauktas kažkokių asmeninių priežasčių, nors visiems žinoma, kad 'fa' ir 'antifa' atstovai yra impulsyvūs. Neremiu nei vienos pusės ir sutinku, kad reikėtų plačiau paviešinti šių subkultūrų keliamas grėsmes, tačiau apmaudu, kad 'davatkišku' būdu parašytu straipsniu kviečiama viešinti tokias 'savo kiemo' intrigas.
Ir ar ne geriau, jei jau yra toks didelis noras, būtų parašyti laišką KOMPETETINGAM žurnalistui, kurio perteikiamas požiūris pritrauktu intelektualiąją visuomenės dalį, su prašymu atllikti tyrimą ar dar kažką, nei maldauti platinti žinią per ir taip šūdus rašančius žiniasklaidos kanalus.

Visumoje, straipsnis parašytas tragiškai ir geriau jau taip būtų pakalbėta prie alaus ar su davatkėlėmis. Problema gal ir aktuali, tačiau argumentavimo trūkumas ir inkštimas dėl T.K. likimo verčia ją šiek tiek pamiršti.
zeppelinus on May 12th, 2011 09:56 am (UTC)
Re skaityti Jūsų darbą buvo 'skausminga'
Puiku, šio teksto tikslas ir buvo sukelti tam tikrus skausmingus jausmus.

Kas dėl Jūsų naivaus siūlymo rašyti laiškus kažkokiems abstraktiems "kompetetingiems žurnalistams", tai iš tos dvisavaitinės tylos akivaizdu, kad daugumą jų labiau domina lenciūginių katinų, nušautų šunelių bei Ivanovos suliesėjimo istorijos, nei šis nusikaltimas.

Bet jeigu jau taip norite - pabandykite pats kreiptis į tuos "kompetetingus žurnalistus" ir parduokite jiems savo įvykių versiją.

O aš, gerbiamasis, turiu SAVO NUOMONĘ, kurią dėstau SAVO ASMENINIAME tinklaraštyje, iš tolo nusispjaudamas į kažkokių nepatenkintų anonimų burbuliavimus.

Nepatinka mano tekstas? Eikit į savo mylimą Delfi.lt ir skaitykit ten.

Arba užsiveskite tinklaraštį ir parašykit savo - geresnį ir teisingesnį.

Aš gi rašysiu taip, kaip manau esant teisingu ir apie tai, apie ką mano nuomone, visuomenei pravartu žinoti.

Ir kažkokie anoniminiai nabagėliai man burnos neužčiaups...
(Anonymous) on May 12th, 2011 09:58 am (UTC)
O kodėl?
O kodėl niekas nerašo kaip antifašistai siautėja? Kodėl neikas nerašo, kaip jūsų žodžiais "supistas pankelis" guli kraujo balose, negalėdamas atsikelt, net greitosios jam neiškviečia, ir čia normalu? jeigu jau pasakoji kokie antifa negeri, kos Čichara negeras, tai papasakok ir apie savo draugelius fašius, kurie ne ką geresni nei antifa.... Visi skirtingi visi nereikalingi....
zeppelinus on May 12th, 2011 10:09 am (UTC)
Re: O kodėl niekas nerašo kaip antifašistai siautėja?
Kaip tai "niekas nerašo"?

Tai gal, ponaiti, pakelkit akis aukštyn - ten ilgiausias straipsnis būtent apie "antifašistų" siautėjimą!

Beje, nei mano tekste, nei netgi žodyne tokios leksikos, kaip "supistas pankelis" nėra. Prašau neprirašinėti man to, ko aš nesakiau.

O apie bloguosius "fašius" Lietuvoje rašo visas tuntas rašeivų, neblogai apmokamų iš ES ar Kremliaus fondų. Galite nueiti į antifa.lt - ten rasite, ko ieškote...
(Anonymous) on May 12th, 2011 12:51 pm (UTC)
...
Sutinku, jog perdėtai ryškinamos straipsnio autoriaus pažiūros. Taip neturėtų būti.
Vienaip ar kitaip, nuoširdžiai gaila nukentėjusiojo. Jis to nenusipelnė. Visa širdimi linkiu jam stiprybės. Baisu, labai baisu, kad vyksta tokie dalykai.
zeppelinus on May 14th, 2011 08:12 am (UTC)
Re: Ir man baisu
Tikuosi, kad pats T.Kavolis kada nors išvys čia Jūsų paliktus palinkėjimus. Dėkui.